loading...
دانلود های کاربردی
ائلشن سفیدگر بازدید : 72 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار AndroZip به‌شما کمک می‌کند فایل‌هایتان را به‌راحتی جابجا کنید یا آن‌ها را پاک نمایید و فایل‌های موزیک، عکس و فولدرهایتان را دسته‌بندی کنید. این نرم‌افزار همچنین دارای قابلیت باز کردن فایل‌های ZIP, RAR, TAZ, GZIP, BZIP2 و ۷ZIP است. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت‌های مرتبط با مدیریت فایل‌های فشرده می‌تواند به‌عنوان یک فایل منیجر به‌شما در مدیریت فایل‌ها یا نصب فایل‌های APK نیز کمک فراوانی کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

androzip pro android نرم‌افزار مدیریت فایل‌های AndroZip Pro File Manager 4.6.5   اندروید

 

 

ائلشن سفیدگر بازدید : 94 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Droid Scan Pro ابزاری است مفید برای اسکن کردن برگه‌ها و تبدیل آن به فرمت‌های نظیر PDF برای استفاده‌های بعدی. نحوه‌ی کار این برنامه به‌این شکل است که شما از پرونده‌ی مورد نظرتان با دوربین عکس می‌گیرید و نرم‌افزار عکس را به‌گونه‌ای تغییر خواهد داد تا همانند یک پرونده‌ی اسکن شده به‌نظر برسد، سپس فایل مورد نظر توسط خود نرم‌افزار به یکی از فرمت‌های مورد نظر شما نظیر JPG یا PDF تبدیل خواهد شد و می‌توانید آن را با هرکس خواستید به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

droid scan pro android تبدیل موبایل به یک اسکنر همراه با Droid Scan Pro 5.7.5   اندروید

 

ائلشن سفیدگر بازدید : 54 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

براي اندرويد 2.1  و بالاتر

ES File Explorer File Manager یکی از بهترین فایل منیجرها برای اندروید میباشد. با این نرم افزار میتوانید به راحتی گوشی اندرویدی خود را مدیریت کنید. 

ویزگی های اصلی از دیدگاه  یوروید  :

گوشی های سونی اریکسون و HTC فایل منیجر ندارند این نرم افزار بهترین گزینه است

رابط کاربری ساده و شیک

ارتباط با FTP

جدیدترین نسخه ی این نرم افزار کاربردی را یوروید  برای شما فراهم کرده است که میتوانید در ادامه مطلب ان را دانلود و استفاده کنید


ائلشن سفیدگر بازدید : 276 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 براي اندرويد 2.2  و بالاتر

ایا شما یک سگ سرکش دارید؟ میخاید ان را ارام کنید؟ دیگر کلاس های اموزشی گران قیمت را فراموش کنید. ما در اینجا نرم افزار DOG  Whistle  را معرفی میکنیم. با این نرم افزار میتوانید سگ خود را از یک فاصله مشخص صدا کنید. با این کار میتوانید به راحتی سگ خود صدا کنید. فرکانس صدای این نرم افزار  22000 HZ میباشد که بیشتر از مقدار شنیدن انسان میباشد و هیچ الودگی صوتی به وجود نمی اورد و گوش خراش نیست. پس با این نرم افزار میتوانید سگ خود را اموزش بدید بدون اینکه افراد کنار خود را اذیت و ناراحت کنید.

ویزگی های اصلی :

ویجدت : شروع صدا با زدن انگشت بر روی هوم اسکرین

برای مثال : دو تا صدای سوت یعنی بایست. یا یک صدای سوت بلند یعنی بشین

 

جدیدترین نسخه ی این نرم افزار کاربردی را یوروید  برای شما فراهم کرده است که میتوانید در ادامه مطلب ان را دانلود و استفاده کنید

ائلشن سفیدگر بازدید : 40 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

WhatsApp

WhatsApp Messenger را نصب کنید و با اس ام اس خداحافظی کنید! WhatsApp Messenger برای سیستم عامل های اندروید، بلک بری، آیفون، ویندوز موبایل و سیمبین ارائه شده است. این برنامه با استفاده از EDGE ،۳G یا WiFi پیام ارسال می کند. حالت sms را به WhatsApp تغییر دهید تا بتوانید پیام های متنی، تصاویر، پیام های صوتی و پیام های تصویری را رایگان دریافت و ارسال کنید. در واقع این برنامه ارسال SMS و MMS را به صورت رایگان ارائه می دهد. قابلیت چت گروهی از دیگر امکانات WhatsApp است.

ائلشن سفیدگر بازدید : 45 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

BeachWaterLiveWallpaper

Beach Water S3 Live Wallpaper لایو والپیپر زیبایی از آب در ساحل دریا است. این لایو والپیپر تصویری بسیار زیبا و طبیعی از آب زلال و شفاف را به هوم اسکرین شما خواهد آورد. لایو والپیپر دارای ویژگی هایی نظیر افکت صوتی، امکان سفارشی سازی پس زمینه، تنظیم دامنه و سرعت امواج آب، قابلیت مولتی تاچ اسکرین، امکان لرزش گوشی در صورت بوجود آمدن موج و بارش باران است. برای تنظیم بارش باران یا غیر فعال سازی آن، کافیست دو بار بر روی صفحه هوم اسکرین کلیک کنید. همچنین این لایو والپیپر از تبلت های اندرویدی نیز با وضوح مناسب پشتیبانی می کند

ائلشن سفیدگر بازدید : 29 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

مطمئنا یکی از نقاط قوت گوشی جدید سامسونگ با مشخصه galaxy s 4 عکس ها و تصاویر متحرک و شکل و شمایل خاص این گوشی است . در این پست از سایت Apkgold به معرفی یکی از زیباترین Live Wallpaper ها و تصاویر متحرک گوشی جدید سامسنوگ یعنی galaxy s 4 می پردازیم که در نوع خود واقعا زیباست .

Galaxy S4 Live Wallpaper 1.7

 

این تصویر متحرک قابلیت اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با نسخه آندروید ۲٫۲ به بالا را داراست که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم دانلود نمایید .

ائلشن سفیدگر بازدید : 31 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار چت تصویری با موبایل (اندروید)

Hangouts Android

 

 

 

نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

 

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد تهیه کرده ایم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.

ائلشن سفیدگر بازدید : 15 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (آیفون)

Yahoo! Mail 1.5 iOS

 

 

 

اگر با موبایل آیفون خود امکان دسترسی به اینترنت را داشته باشید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 6,134