loading...
دانلود های کاربردی
ائلشن سفیدگر بازدید : 45 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

BeachWaterLiveWallpaper

Beach Water S3 Live Wallpaper لایو والپیپر زیبایی از آب در ساحل دریا است. این لایو والپیپر تصویری بسیار زیبا و طبیعی از آب زلال و شفاف را به هوم اسکرین شما خواهد آورد. لایو والپیپر دارای ویژگی هایی نظیر افکت صوتی، امکان سفارشی سازی پس زمینه، تنظیم دامنه و سرعت امواج آب، قابلیت مولتی تاچ اسکرین، امکان لرزش گوشی در صورت بوجود آمدن موج و بارش باران است. برای تنظیم بارش باران یا غیر فعال سازی آن، کافیست دو بار بر روی صفحه هوم اسکرین کلیک کنید. همچنین این لایو والپیپر از تبلت های اندرویدی نیز با وضوح مناسب پشتیبانی می کند

ائلشن سفیدگر بازدید : 23 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

اگر میخواید یک بازی آندرویدی شدیدا اعتیاد اور را تجربه نمایید پیشنهاد می کنیم بازی رفیق شفیق جناب نیوتون را که Hill climb racing را امتحان و تجربه نمایید . این بازی که هم اکنون از طریق وب سایت Apkgold به شما معرفی می شود  یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی فیزیکی مبتنی بر بازی رانندگی که تا کنون برای اندروید ساخته شده است می باشد  .ملاقات با بیل نیوتن، جوان مشتاق مسابقه که در این بازی با قوانین فیزیکی باید بازی را به انتها ببرید .

 

Hill climb racing 1.9.0

 

ویژگی ها :

** ۱۰ اتومبیل با امکان ارتقا
** ارتقا قطعات شامل موتور، تعلیق، لاستیک و ۴WD
** 11 مرحله مختلف با صحنه های بسیار زیبا
** به اشتراک گذاشتن امتیازات کسب شده با دوستان
** گرافیک بسیار زیبا

تغییرات :

** مراحل جدید – اضافه شدن اتوبوس گردشگری – رفع مشکلات در بعضی گوشی ها – پشتیبانی از دستگاه های x86 و تغییرات جزیی دیگر

 

ائلشن سفیدگر بازدید : 29 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

مطمئنا یکی از نقاط قوت گوشی جدید سامسونگ با مشخصه galaxy s 4 عکس ها و تصاویر متحرک و شکل و شمایل خاص این گوشی است . در این پست از سایت Apkgold به معرفی یکی از زیباترین Live Wallpaper ها و تصاویر متحرک گوشی جدید سامسنوگ یعنی galaxy s 4 می پردازیم که در نوع خود واقعا زیباست .

Galaxy S4 Live Wallpaper 1.7

 

این تصویر متحرک قابلیت اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با نسخه آندروید ۲٫۲ به بالا را داراست که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم دانلود نمایید .

ائلشن سفیدگر بازدید : 14 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت ۱۶ در ادامه مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

ائلشن سفیدگر بازدید : 14 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

ائلشن سفیدگر بازدید : 15 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بنا بر سبک خاص بازی لطفا توقع داستان قوی را نداشته باشید. آن چیزی که سازندگان و خالقان این IP در نظر دارند، ایجاد یک سبک متفاوت است. سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش. روند داستانی بازی بیشتر از عناوین مبارزه ای نشات گرفته و ترکیب آن با سیاق انیمیشن ها و بازی های قدیمی ژاپنی و صدالبته کاراکتر های بازی، یک داستان تک خطی را عرضه کرده است. Dynasty Warriors 8 هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. شخصیت های قسمت های قبلی بازی هم هستند تا بتوانید با گزینش آن ها از به نفع فرمانروای خود پا به میدان نبرد بگذارید. تقریبا از هر جناح نام برده شده هفده جنگ جو قابل گزینش است (در مجموع جناح ها ۷۰ مبارز قابل انتخاب وجود دارد) تا به قلب ارتش دشمن بزنید. البته یک حالت داستانی دیگر هم برای بازی تعبیه شده که به نوعی می توان آن را یک کمپین فرعی خواند. در این بخش شما موظف به ساخت یک برج برنزی خواهید بود و بایست برای این کار جنگ ها و مدیریت کارگران تان را کنترل کنید. وسعت اندک این بخش باعث شده تا شباهت این کمپین که با نام مد فرمانروا از آن یاد می شود، با یک بازی استراتژی کم شود.

Dynasty Warriors 8 XBOX360-iMARS

 

Dynasty Warriors 8 xbox360 cover دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای XBOX360

 

ائلشن سفیدگر بازدید : 15 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز

YouWave for Android 4.1.2

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

ائلشن سفیدگر بازدید : 31 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار چت تصویری با موبایل (اندروید)

Hangouts Android

 

 

 

نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

 

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد تهیه کرده ایم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 6,118