loading...
دانلود های کاربردی
ائلشن سفیدگر بازدید : 15 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (آیفون)

Yahoo! Mail 1.5 iOS

 

 

 

اگر با موبایل آیفون خود امکان دسترسی به اینترنت را داشته باشید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

ائلشن سفیدگر بازدید : 17 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار امنیتی اینترنت کاسپراسکی 2013 ، (نسخه فارسی)

Kaspersky Internet Security 2013 Farsi

 

 

امروزه با رشد سریع اینترنت و استفاده کابران از آن برای انجام امور مختلف، مسئله حفظ امنیت در اینترنت نیز بسیار مهم و ضروری شده است.

نرم افزار امنیت اینترنت کسپرسکی، از کامپیوتر و اطلاعات شما در هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت میکند.

 

در این اینجا، نسخه جدید نرم افزار امنیتی اینترنت کسپراسکی، یعنی Kaspersky Internet Security 2013 را برای شما آماده کرده ایم. اینبار نسخه فارسی این نرم افزار. تا کاربرانی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

ائلشن سفیدگر بازدید : 22 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)


 

| افزودنی جدید بازی The Walking Dead 2012 – نسخه کامل و کرک شده |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

پس از مدت ها نسخه جدید بازی معروف و فوق العاده زیبای مردگان متحرک تحت عنوان The Walking Dead: 400 Days توسط کمپانی مطرح Telltale Games برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده و سایت پی سی خورها آن را برای دانلود قرار داده است ، مردگان متحرک چند سال است چه در شبکه تلویزیونی و چه در صنعت بازی یکی از پزفدارترین عناوین به شمار می رود تا جایی که در اتفاق ناباورانه این بازی به عنوان برترین بازی سال ۲۰۱۲ انتخاب شد ، سازندگان بازی سعی دارند تا با اضافه کردن کاراکترها و داستان های جدید به بازی رنگ و بوی جدیدی ببخشند که باید دید آیا در این کار موفق خواهند شد یا خیر ، این بازی یک بسته افزودنی یا همان DLC است که در E3 2013 امسال از آن رونمایی شد ، بازی از نظر داستانی ما بین اپیزود (قسمت) اول و دوم اتفاق می افتد که در آن شخصیت جدیدی به نام جورجیا به بازی اضافه می شود و داستان تازه ای در روند بازی رقم خواهد خورد ، این DLC در ادامه مطلب با لینک مستقیم قابل دریافت می باشد.

ائلشن سفیدگر بازدید : 21 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Face Off Max

Face Off Max 3.5.3.6ابزاری حرفه و کاربردی جهت تغییر چهره اشخاص می باشد. شاید شده باشد که بخواهید صوتر خود را با چهره هاس سر شناش دیگر تعویض نمائید! اما به دلیل وقت گیر بودن این عمل با نرم افزار فتوشاپ پشیمان شده باشید. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزاری کاربردی را اماده نموده ایم که با استفاده از ان شما میتوانید به آسانی صورت خود یا چهره هر شخص دیگری را با چهره دیگر اشخصاص تعویض نموده و بر روی بدن انها قرار دهید. این نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی داشته و برای اوقات تفریحی مناسب می باشد.

ائلشن سفیدگر بازدید : 13 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

FlashFXP

FlashFXP 4.4.0 Build 1989 نرم افزاری حرفه ای جهت اتصال و کار با FTP می باشد. این نرم افزار سادترین و سریع ترین راه را برای انتقال فایل ها از ویندوز خود به سرورتان در اینترنت فراهم می نماید. همچنین شما در انتقال فایل های بصورت سرور به سرور نیز میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید و سرعت کار خود را چندین برابر افزایش دهید. این نرم افزار امنیت کامل را برای شما به هنگام انتقال فایل هایتان فراهم می نماید. با استفاده از این نرم افزار شما قادر می باشید اسناد، عکس ها، فیلم ها، موسیقی را در سایت خو دانلود و یا آپلود نمایئد ، هم چنین قابلیت به شاتراک گذاری فایل هایتان برای دوستان و همکاران را برای شما فراهم می نماید.

ائلشن سفیدگر بازدید : 19 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Focus Photoeditor

Focus Photoeditor 6.5.5.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد.

ائلشن سفیدگر بازدید : 49 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.2 Final


ائلشن سفیدگر بازدید : 16 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

doodkesh دانلود سریال تلویزیونی دودکش

 

نام سریال: دودکش

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس

خلاصه داستان: سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و …

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 6,139